13 Ocak 2018 Cumartesi

KEHANET / DENİZ UYSAL /SOKAK KİTAPLARI YAYINLARI





KEHANET / DENİZ UYSAL /SOKAK KİTAPLARI YAYINLARI
Yaşamı tekinsiz olaylarla birden değişen ve hiç bir şeyin göründüğü gibi olmadığını anlayan genç bir kız…

Kendi evrenini ve diğerlerini ölümcül bir sondan kurtarmaya çalışan bir adam…

Bilinen dünya ve bilinmeyen evrenin çakışması...

Sırlarla dolu geçmişler, ürkütücü bir kaos , açıklanamayan ve kendini yönlendiren bir kehanet...

Yaşamları değiştiren kapılar , geçitler ; bilinenle bilinmeyenin mücadelesi...
(Tanıtım Bülteninden)

KİTAP YORUMUM
KEHANET yazarımızın ilk eseri olmasına rağmen muhteşem fantastik kurgusu ile insanı içine çekiyor. Kitap serinin devamı olan KEHANET -MENGÜNÜN ESRARI eseri ile devam ediyor. Yazarımıza ait bir başka seri eseri de YANSIMA isimli eserdi. Onun da devamını jet hızıyla bekliyorum piyasaya çıkmasını süper kurgu ile yine karşınızda.

KEHANET eserde anlatılan sıradan bir hayatı olan anne ve babasını kaybetmiş, maddi, manevi sorunlar yaşayan genç kız bir gün aslında olduğu sandığı kişi olmadığını öğrenir. Olaylar zincirinde o büyük sırrı öğrenene kadar süren aşamalar gerçekten heyecan vericiydi. Ben en çok kurban edileceğini sandığı kısımlarda koptum. :) Sonrasın da hayatının aşkını bulan genç kız, aslında bir çok hayatın hatta kendi evrenini kurtarmaya çalışan adama güvenecek miydi? Ölümün eşiğine gelmelerine rağmen direnç göstermeleri süperdi. Kitaptan öğrendiğim tabi ki yine çok öğretiler bana döndü.
Ben kendi adıma halen açıklaması bilimsel olarak yapılmayan, ama olduğunu düşündüğüm bir çok farklı evrenlerde hayatların olduğunu düşünüyorum. Hatta belki de kimimize dünyada iken bize gösterilecek, belki de öldükten sonra bir çok şeyin idrakına varacağız gibime geliyor.
- Eğer bir insan kaderinde varsa Allah ona güvenmeni sorgusuz sağlar ve herkese hayır diyen dilin, o kişiye karşı birden yıllardır tanıyormuş hissi verir ve kabullenirsin sorgusuz. Seçilmiş aşık oldu ve o aslında onun kaderinde vardı.
- Her ne olursa olsun her zaman, kurtulacak umut, en kötü durumda bile vardır.
-Düşmanlarımıza karşı zayıf taraflarımızı göstermemeliyiz.
- Bazen aşk, her şey bitti dediğimiz an da ve olmadık yerde karşımıza çıkar.eğer gerçek bir aşk ise karşındaki her şeyi, tüm zorluğu ile kabul edersin.
-Dostluk ve aşk da ki ilişkiyi niyeyse çok benzetirim. İkisi de gerçek ise, fedakarlık yapmanın lafı olmaz. Herkes kendiliğinden üzerine düşeni yapar.
-Eğer ortada gerçek bir duygu varsa yine hangi zamanda yada evrende olduğunuzun önemi yoktur. Tıpkı Sevinç ile halen kahramanımızın dost kalması gibi.
Kitabın devamını okuyorum şu an. İşler tekrardan karışmış gibi görünse de mutluluk onların olacak inşallah. :) Değerli yazarımızın kalemine sağlık. Teşekkür ediyorum eserlerini bana ulaştırdığı için.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon