20 Aralık 2017 Çarşamba

*SALINCAK BEKLENEN YOLCU*PINAR ÇAĞLINER* UYANIŞ YAYINLARI*



*SALINCAK BEKLENEN YOLCU*PINAR ÇAĞLINER* UYANIŞ YAYINLARI*
Şu an elinizde tuttuğunuz üçüncü kitabım Salıncak Beklenen Yolcu, hikâye içinde hikâye ile sizi karşılıyor.
Bu hikâyede hem ilk kitabım olan Salıncak'ın devamını isteyen güzel okurlarım için hikâyenin akılda kalan sorularına can vererek, hikâyenin arka planını gözler önüne seriyorum hem de, Soner'in dünyasında şahit olacağınız yaşanmışlıkları ile yaşanmışlıklarınıza dokunmayı hedefliyorum. Bir gün mutlaka, bir yerde güzel gönüllerin buluşacağına inanıyorum. Belki de kim bilir?
Yine heyecan, merak, aşk ve belki de biraz özlem kokan bu hikâyenin güzel gönüllerde var olması dileği ile...
-Pınar Çağlıner-

(Tanıtım Bülteninden)


KİTAP YORUMUM

Salıncak ve Utandım eserlerinin yazarından Salıncak eserinin devamı niteliğinde olan ama bağımsız da okunabilen 3. eseri Salıncak Beklenen yolcu eserinde bir kez daha anladım ki sayfaları ince olmasına rağmen dopdolu içeriği ile sayfaların insanı kendine alan süreci okuru mutlu etmeye devam ediyor.
Misyonu olan kitapları çok seviyorum. Bir çeşit kişisel gelişim gibi ruhun yolcuğunu anlatan yine bu son eserinde de Tabi ki üzücü konulara üzülsek de korkularımızın eseri olmamayı ve çözülebileceğini çok güzel anlatmış yazarımız.
Soner, eşi, annesi, teyzesi zor olan süreci atlatmayı başaran güzel yürekli insanlardı. Hala umut var diyoruz ya hani gerçek aşk varsa yıllar sonra bile kavuşabiliyor. Berdel gibi saçma bir gelenekten kaçmayı başaran ailenin sıfırdan başarması ve çocuklarını bambaşka şartlarda yetiştirmesi takdire şayan. ben burada en çok amcayı sevdim galiba. Hem bekar olması hem de yeğenine ve yengesine, sevdiği kadına destek olması kardelen diyorum böyle güzel insanlara ben.
Değerli yazarım Pınar ÇAĞLINER'e başarılarının devamını diliyorum. Kalemini sevdiğim nadir insanlardan birisi kendisi. Kişiliğini, izlenimlerini olumlu yönde yazabilmesi, insanlara umut olabilmesi ve aurasının ışıldamısı , sinerjisi beni çok mutlu eden kalemlerden bir tanesi. Okurun olara yeni eserlerini sevgiyle çıkmasını bekliyorum. iyi ki varsın can yazarım.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon