17 Kasım 2017 Cuma

TİTANİC YAYINLARI** ZEMHERİ * CEYDA EKER *



TİTANİC YAYINLARI** ZEMHERİ * CEYDA EKER *
Her şey senin mutluluğun diye başlamamalı cümleler.Önemli olan sen ve bende çok biz kelimesidir.Hayatınızda ne olursa olsun üçüncül kişilere yer vermeyiniz. Unutmayınız zoraki durumlarda seçtiğiniz tercih sizin tercihiniz değildir. Alal acele sevişinden hicrana düşeceğimizi anlamalıydım. Sahte bakışlarını, tutulmayacak sözlerini fark etmeliyidim belkide . Anlamalıydım diğer yarımolmaktan çok diğer yarinin olduğunu. Kalbinde hissetmeliydim koca bir bensizliği, bensizliğin içinde bir lal olmuş sensizliği.

-Ceyda EKER-

(Tanıtım Bülteninden)

KİTAP YORUMUM
Rüyasında gördüğü kişiye aşık olan genç kız kendi kültürü çerçevesinde ilişkisini yaşamaya devam ederken 3. şahısların etkileri ile acaba o ilişkiyi yaşayabilecek miydi?
Dedesi ile yaptığı sohbetler çok ders vereciydi. Aslında günümüz gençliğinin yaşadığı bazı ilişkilerin inadına manevi yönden ilişkinin nasıl yaşanacağının da ipuçlarını veren yazar başarılı bir esere imza atmış benim gözümden.
En önemli öğreti ise bana göre rüyalarımızı kaile almamız gerektiği.
Her ne olursa olsun ailemizi dinlememiz gerektiği. Araba çaldığı zaman ki ruh hali hatalıydı kahramanımızın.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon