15 Ağustos 2017 Salı

*PİNHAN VE BEN * AYNUR HAZAR * *KAĞIT YAYINLARI*



*PİNHAN VE BEN * AYNUR HAZAR *
*KAĞIT YAYINLARI*
Ölmek nedir sence Pinhan? Senden ayrılmak mı yoksa sonsuza dek adım adım yanında olmak mı? Ölmek ayrılık değil, ruhun yaşamak istediği yeri kendi seçebilme özgürlüğüdür bana sorarsan. Cismin kafesinden, mecburiyetlerin soğuk duvarlarından ve yaşamak ızdırabından sana sığınmaktır. Ben öldüğümde lütfen gülümse Pinhan.

Aşk her harfle ayrı ayrı anlatılabilir mi ? Aynur Hazar bunu yapıyor ve her harfin aslında aşka dahil olduğunu gösteriyor bizlere, satır satır ilmek ilmek.
(Tanıtım Bülteninden)

KİTAP YORUMUM
Romanın başlangıcından itibarine içine alan ve yoğun, gerçek bir aşkın girdabına sokan satırlarda ilerledikçe aslında niye yalnız olduğunuzu, ya da hayatınızda ilişki varsa niye devam etmiyor ve çatırtılar olduğunu daha net anlayabiliyorsunuz. Aslında romanın türü kişisel gelişim olmamasına rağmen bana çok iyi geldiği için ben kişisel gelişim olarak karar verdim. İlişkinin temel kısmı vardır ya hani, olgunlaşma kısmı, emek kısmı hepsini ayrıntılarıyla anlatmış yazarımız.
Belki de hepimiz Pinhan'ı beklemiyor muyuz? Kaç tane Pinhan lazım acaba yüreklerin yerini bulması için. Belki de Pinhan da hatalar yaptı zamanında. Bu yüzden hep aradı, aradı ve birden işte o an geldiğinde.
Bence kitabı okuyun ne demek istediğime sizler karar verin. Belki de aslında herkes iyi insan ama doğru an da karşılaşılmadığın da sorun oluyor. Huzur, koşulsuz sevebilmek, sevdiğin yanında saatlerce sıkılmadan kalabilmek, aşk yemeği yapıp benim senin çocuğun demeden anne/baba olabilmek.
içinizi ısıtan, umuda boğan bu kitabı okuyun derim. Bana çok iyi geldi. Zaten hepimizin düşündüğü şeyleri yazarımız onaylamış ve olması gerekeni anlatmış. Meğer kafamızdaki şablon belki de hepimizde aynı ama dile getiremiyoruz. Ben kendi adıma öyle hissettim. Pinhan ve Ben ruhunuzun yolcuğunda sizi sarıp sarmalayacak.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon