16 Ağustos 2017 Çarşamba

*ARİ *ÇİÇEK SEKBAN TÜFEKÇİ* *DESTEK YAYINLARI*



 *ARİ *ÇİÇEK SEKBAN TÜFEKÇİ*
*DESTEK YAYINLARI*
Hepimiz için bir köken arayışından çok, kadim atalarla tanışma ve tarih döngülerini anlama fırsatı. Bu çok bilinmeyenli kurgunun öğeleri; Atatürk’ün kadim tarih merakı, keşfedilen anlamlar, gerçek kişiler, küresel hareketler, farklı zamanlar ve hayali kahramanlarla örülen olaylar dizisinden oluşmakta. Sağlaması ise; ancak ve ancak toplum olarak birliğimizde gizli.
Tarih, asla bir sosyal bilim dalı olmadı. Tarihini analitik olarak yorumlayan medeniyetler gelecek yolunda hızla geliştiler. Buna mukabil özlerini unutanlar, Batı’nın kazdığı, yağmaladığı arkeoloji çukurlarına gömüldüler. Batı, kısıtlı tarihi ve bilgileriyle medeniyet yarışındaki bayrağını göğüslerken, gözü nedense defalarca çelme taktığı Türklerde kalmıştır. Çünkü Türkiye toprakları ve Türk halkı kendini keşfedememiş bir cevherdir.
Kimine göre mutlak kabullerin oldukça dışında olan bilgilerin çoğu uzun yıllardır avamdan gizlendi. Bu kitabın hızlı temposunda satır aralarında sizlere göz kırpan koskoca bir tarih var. Hangi bilgi içinize siniyorsa onu alın ve zihin mabedinizde sonsuza dek saklayın. Ancak reddetmeden önce, tüm bilgileri araştırmanız gerektiğini unutmayın.
Sadece bir roman değil ARİ... Türk edebiyatında farklı bir soluk, özgün bir anlatımla ezberleri bozacak bir kurgu. Bir Cumhuriyet kadınından iddialı ve farklı bir denklem...

(Tanıtım Bülteninden)

 Sayfa Sayısı : 360

KİTAP YORUMUM
Kitap sizi alıp taa Sümerlere kadar götürüyor. Dolmabahçe bölümü beni çok duygulandırdı. Atatürk'ün de bizler gibi çok okuyor olması gençliğe geleceğe örnek ve hediye olduğunu düşündüm.
Sümer tabletleri, kayıp Mu Kıtası, baalbek, Gilgamis destanı gibi olağanüstü bilgileri bu eserle birlikte öğrendim ve daha çok öğrenme isteği beni kamçıladı.

Toryum madeninin geleceğimiz için önemini daha iyi anladım.
Kitabın devamını şu an nasıl bekleyeceğimi düşünecek kadar heyecanlı ve beklentimin üzerinde bir kitaptı. Zaten ben yazarımızın kalemini çok beğeniyorum. DİRİLİŞ KEHANETİ ve ETEMENANKİ eserlerinde de tarihe götürererek oldukça yararlı bilgiler ile kitapları bitirmiştim.
Kitaptan öğrendiğim en önemli ders ise sanırım konu vatan ise diğer ayrıntılar teferruat gibi kalabiliyor. Ölen insanların tek amacı vardı ülkelerine yararlı olabilmek. Kolayı değil, zoru seçtiler. Zordur her zaman o kadar güzel imkanlar sunulurken arkada bile bakmadan gidebilmek ve yolundan yürüyebilmek. Ama bu güzel insanlar bunu başardılar. İdealler eğer hiçbir zorluk sizleri caydırmıyorsa işte o zaman daha anlam kazanıyor ve daha değerli kılıyor. Bulmacanın parçalarını birleştirmek ve yaşanan heyecanları okurken bende çok heyecanlandım.
Şu anki heyecanım ise bulunan diğer 2 tabletin varlığı ve içindekiler Zümrüt ve Doruk'un yaşayacakları. Bir an önce piyasaya çıkmasını diliyorum. Bu arada yazarımızı da kutluyorum. Bir gün dünyayı korkusuzlar, kalemini insanları  aydınlatmak için kullananlar kurtaracak.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon