22 Ocak 2017 Pazar

-KÜÇÜK ŞİFACI(YOLCULUK BAŞLIYOR)-FUNDA AKBULUT -AZ KİTAP-

-KÜÇÜK ŞİFACI(YOLCULUK BAŞLIYOR)-FUNDA AKBULUT -AZ KİTAP-

Vel, görücü kız kardeşi ve iz sürücü ağabeyi arasında kalmış, kendini ve yeteneğini göstermeye çalışıyor. Ailesi, onun “şifacı” olmasını umarken, o “savaşçı” olmayı istiyor. Yeteneklerinin ön plana çıktığı zamanda, Hakan’ın savaşçıları arasına katılabilecek mi? Seçimler, cesaret ve gizemle dolu, öngörülemeyen olayların, hayallerin peşinde koşmanın ve umulmadık sonuçların olduğu bir dünyada, Vel’in yolculuğu asıl şimdi başlıyor.

KİTAP YORUMUM
Küçük  Vel savaşçı olmak isterken ailesinin yeteneği şifacı olmasına yatkın olduğu düşünülüp o yönde eğitim almasına zorlanan küçük çocuk acaba hangi yolu seçecektir. Kitap çocuklar için olmasına rağmen bende severek okudum. Kitap seri ve devamını gerçekten çok merak ediyorum. Kitabı bence ebebeyinler de okumalı. Çocuklarına nasıl davranırlarsa nasıl tepki alırlar buna dair çok örnekler verilmiş. Resimler ile desteklenerek kitap daha eğlenceli hale gelmiş. Sürekli et yemeleri yalnız :) sürekli gece okuduğum için beni acıktırsa da gerçekten keyif alarak okudum. Yazarımızın kalemine sağlık. Sevgi ile devamını bekliyorum.

DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon