14 Ağustos 2016 Pazar

*AFRA* CANSU TIRAŞOĞLU*AGAPİ YAYINLARI*


Acı, vicdan muhasebesi ve tesadüflerle dolu bir hayat…
Çocukluğundan beri peşini bırakmayan bir kâbus…
Aşk gibi görünen tuzaklar

Tuzak gibi görünen gerçek mutluluklar…
Korkak, her şeye ve herkese şüpheyle yaklaşan bir kadın; Afra…
Ve bu kadının kendini, aşkını, gerçeğini bulmak için çıktığı uzun yolculuk…
Bu yolculuktaki her bir durak Afra'nın hikâyesini ilmek ilmek örecek ve siz de bu ilmeklerin
arasında kendinizden bir düğüm bulacaksınız.
(Tanıtım Bülteninden)
Sayfa Sayısı: 464
Baskı Yılı: 2016
Dili: Türkçe
Yayınevi: Agapi
KİTAP YORUMUM

Kitap yorumuma gelince; kitabın sayfa sayısı 464 olmasına rağmen 2 günde bitirdim. İlk gün uyumak istemedim ve 340 sayfa okumuşum. Yani gözler iptal olmasa o gün kesin biterdi. O derece heyecan kokan bu kitabı herkes okumalı bence. Kitapta kendini talihsiz zanneden üvey baba ve üvey annesi ile yaşayan AFRA’nın hayatı anlatılıyor. Oysa bana göre Afra çok şanslı bir kız. Çünkü üvey ailesi çoğu öz aileden daha iyi davranıyor ve akrabaları da gerçek akrabalardan farksız. Kitapta ben en çok Aybars’a üzüldüm niyeyse. Aslında burada çok kurban olmasına rağmen Aybars’ın aslında kader kurbanı olması ve iyi bir insan olmak için uğraşması, paraya değer vermemesi Afra’ya olan katıksız aşkı beni çok çok üzdü. Hatta değerli yazarıma sordum niye kavuşturmadın diye? Kitabın konusu hem sıra dışı hem de misyonu yüksek bir kitap. Heyecan yüklü ilk sayfalardan okuru bağlıyor ve bitene kadar bırakmak istemiyorsunuz. Bana öğrettiği ders ise; Üvey/öz kavramına takılmamız gerektiği. Çünkü kitapta Afra’nın öyle bir ailesi var ki çoğu öz aileden daha öz bana göre. Afra’nın korkuları çok fazla ve korkuyor ister istemez ama bence korkuları yersizdi. İkizlere olan ön yargısı bana göre yine gereksizdi. İnsanlara sevgi dolu ve içten davranıldığında sol taraflarını görebiliyorsunuz. Belki de hayatta her ne kadar yapamasak da,bizi sevenleri seçmeliyiz. Çünkü bizim sevdiklerimiz bazen, bizim için hayırlı olmayabiliyor ki bunu bu kitapta çok net görebileceksiniz. Ben kitabı çok beğendim. Israrla tavsiye ediyorum mutlaka okumalısınız. Değerli yazar Cansu TIRAŞOĞLU’na bana eserlerini ulaştırdığı için teşekkür ediyorum. Kalemin daim olsun güzel insan.

 DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon