4 Ocak 2016 Pazartesi

*()* Elif Diril *()* Mafya'nın Hizmetçisi *()* *()* POSTİGA YAYINLARI *()*

*()* Elif Diril *()* Mafya'nın Hizmetçisi *()*
*()*  POSTİGA YAYINLARI *()*


Bir adam, geçmişi kan ve intikam dolu. Bir kadın, mutlu olmayı isteyecek kadar iyi niyetli. Bir aşk, sert ve tutkulu. Bir hata insana neler yaptırır? Ya da yanlış tercih nelerle sonuçlanır? Çalışmaya gittiğiniz evin mafya liderinin evi olduğunu bilseydiniz oraya gider miydiniz? "Eflin cennete açılan kapıydı ya hani, benim Eflin'im kapılarımı cennete açıp beni dünyanın en mutlu adamı mı yapacaktı? Yoksa, güzel ve tehlikeli bir varlık gibi ben daha farkına bile varmadan beni cehennemin en karanlık kuyularına zincirleyip her an azap çekmeme mi neden olacaktı? Kimdi bu sırlarla dolu melek? Beni aşkıyla ödüllendirecek miydi? Yoksa vazgeçilmez olduğunda vazgeçmemi mi isteyecekti? Peki, ben ondan vazgeçebilecek kadar güçlü olabilecek miydim?
(Tanıtım Bülteninden)


Sayfa Sayısı: 584

Baskı Yılı: 2015

Dili: Türkçe
Yayınevi: Postiga

KİTAP YORUMUM

MAFYA'NIN HİZMETÇİSİ: Eflin, bilinmeyen bir sebep yüzünden saklanmak zorundadır. Bu işi de en iyi başaracak olan mafyaların lideri Araf'tan başkası kim olabilir? Elbette Araf, kendisine dadı aramaktadır. Bu yüzden içine düştüğü durumu ve gelen dadıdın kim olduğuna dair bir bilgisi yoktur. Bu gizemli dadı, evinde zaman geçiridkte Araf'ın ilgisini çekmeye başlayacak ve onun hakkındaki sırları bir bir öğrenmek için elinden geleni ardına koymayacaktır. Akıcı bir dille yazılmış, eğlenceli bir kitap. İkilinin arasında ilişki okurken sizi eğlendirecek cinsten. Yine de Araf'ın aşırı kıskanç ve kontrol manyağı oluşu ve Eflin'in gençliğinin getirdiği kafasına buyrukluğu, ilişkilerini olumsuz etkileyecektir. Birbirlerini korumaya takıntılı iki aşık, kendilerinden nasıl koruyacak?

Değerli yazar Elif Diril’e ve Postiga Yayınlarına çok teşekkür ediyorum.


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon