1 Şubat 2015 Pazar

*()* KATİLİN ÖZRÜ *()* NURHAN IŞKIN *()*

*()* KATİLİN ÖZRÜ *()* NURHAN IŞKIN *()*

Vee yine heyecanlı bir kitabı daha bitirmiş bulunuyorum hem de bir gün bile değil okuma saatim. Zaten kitabı elinize alınca isteseniz de bırakamıyorsunuz. Yeni çıkacak serileri de elimde olsa onları da yine bir günün içine kesin sığdırırdım.
Yanlış bir ailenin çocuğuna yanlış tutumu topluma bir katil yetiştirdi. Katil cinayet işlemisinin nedenlerini kendince açıklıyor ve kendine hak veriyor. Sizce bir katilin Özrü olabilir mi? Ortada büyük bir aşk, bir seri katil, gazeteci, araştıran polis.. Büyük heyecanla okuyacaksınız. Sonuna kadar katilin kim olduğu hakkında asla bilginiz olmayacak. Kitap yine en heyecanlı yerinde bitiyor.
Ben kitabı okurken yer yer kahramanlara kızdım yer yer eleştirdim, empati yaptım. Sizce aşk için ne kadar ileri gidilebilir, sınırı nedir? Bunların tüm cevaplarını kitapta bulacaksınız.
 Değerli yazar Nurhan IŞKIN’a bana bu değerli eseri hediye ettiği için çok teşekkür ediyorum. Bir an önce 2.serinin çıkmasını büyük heyecan ve merakla bekliyorum.


DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon