20 Eylül 2014 Cumartesi

*()*MÜJDE AKLANOĞLU *()* BİR ŞANS DAHA *()*


*()*MÜJDE AKLANOĞLU *()* BİR ŞANS DAHA *()*

Hazan yurt da büyümüş genç ve güzel bir kadın. Demir Zengin oldukça yakışıklı bir genç. Yolları çatışıyor Hazan ile. Çocuk yapmak için mücadele ederlerken Hazan hamile olduğunu öğreniyor. Demir’in ise artık hayatında başka bir ilişki vardır. Çocuğundan kopma noktası ve boşanma. 

Yıllar sonra Hazan ve Demir tekrardan bir araya gelmek ve yeniden anne, baba olmak zorundadırlar. Çünkü maalesef küçük Ecrin lösemi.

Sizce bir kadın ne zaman kadın olduğunu unutur? Bence anne olduğunda galiba. Çünkü kendine ait bir hayatı yoktur artık.Hazan Demir’i affedebilecek mi? Bir kadın ihaneti affedebilir mi? Ya da affetmiş gibi mi görünür mecburiyet araya girdiğinde. Benim fikrim şu; eğer arada bir çocuk da yoksa asla ihanet affedilmemeli. Çünkü ikinci şansı hak eden, birinci şansı kaybetmezdi. Neden hep bazı erkeklerin ihanet edip de sanki normalmiş gibi barışmak istemesi ama eşleri ihanet ettiğinde türlü isimlerler çağırması bana hep adaletsiz gelmiştir. Aldatan kesinlikle aldanır.Benim kişisel fikrim bu.

Demir’e aşırı kızdım. Acaba Hazan onu aldatsa Demir onu affedebilirmiydi? Kitap tam 720 sayfa ve sonuna kadar heyecan asla düşmüyor. Kitap bittiğinde acilen 2. ve 3. serisinin çıkmasını isteyeceksiniz.
Sizlere müjde Bu kitabın 2. serisi Elveda deme ve bu kitabın 3. serisi Düşlerde Sevdim Seni kitaplarının bende acilen çıkmasını temenni ediyorum.

Parola yayınları ve Yazar Müjde Aklanoğlu’na değerli eserini benimle buluşturdukları için teşekkür ediyorum.
DUYGU SONGÜL KAHRAMAN

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Bir Kitap Bin Yürek Published @ 2014 by Ipietoon